För predikan
Askonsdagen
Vi kanske t.o.m. inser intellektuellt att det nya – sorg över synden, regelbunden omvändelse och tro på evangelium – är bättre. Ändå lämnar vi inte det gamla. Vad ska andra säga om jag verkligen tar fastan och fastetiden på allvar i år?